Zeven

Maandag nam ik een dagje vakantie omdat ik 's morgens mijn trouwkleed mocht gaan passen. Een spannende zaak, dat kan ik jullie wel vertellen. Niet alleen had ik mijn trouwkleed nog maar één keer gezien, nl. toen ik het koos ergens midden februari, en kon ik het mij dus nog amper voorstellen, ook mijn maten werden toen ook al opgenomen. Zou ik het wel nog mooi vinden, zou ik er wel nog in kunnen? Zouden ze wel het juiste kleed gemaakt hebben? Zouden ze überhaupt niet vergeten zijn dat ze mijn kleed moesten maken? Gelukkig hadden we al een afspraak om 10u, dus kreeg ik snel een antwoord op al mijn vragen. Ik vind mijn kleed nog steeds heel mooi, ik kan er nog in - het moet zelfs nog serieus ingelegd worden in de lengte en de breedte :-), ze hadden het juiste kleed gemaakt en waren dus niet vergeten dat ze het moesten maken. Volgende pasbeurt: 15 oktober. En nu dus zien dat ik niet meer vermager of verdik of we hebben een probleem!

In de namiddag ging ik met mijn ouders mee naar het dernycriterium in Wetteren. Wouter koerst tegenwoordig niet vaak meer in de buurt, en ik was nog nooit naar zo'n criterium gaan kijken, dus nam ik de gelegenheid te baat om nog eens naar mijn broerke te gaan kijken. En dat was nu eens een goed idee: venit, vidit, vicit en ik kreeg de bloemen mee! En zo was ook de zevende overwinning van dit seizoen een feit en mocht ik mijn eigen bloemen vervangen door een nieuw boeket. Merci hé broerke, superlief van je!

Reacties

Anoniem zei…
hoi, heb jullie site ontdekt en ik moet zeggen fantastisch!! ben een enorm grote fan van wouter maar vraag me af hoe het met hem gaat nadat hij vandaag (5/09) gevallen is. Ik vind nergens iets terug hoe het met hem is ( of hij al dan niet breuken heeft) dus dacht ik dat jij mij misschien kon helpen omdat ik echt meeleef met hem. Ik ben erg geschrokken toen ik het zag gebeuren omdat nogal een harde val leek tegen het wegdek.
Anoniem zei…
sorry, misschien kan je iets laten weten op lisademeester@gmail.com ofzo, als je tijd hebt tenminste
Anoniem zei…
tussen 2 patienten door zoek ik het hoogteprofiel van de cyclosportief La Picardie en ik kom op jullie site terecht 10- tal minuutjes gelezen ( want patienten wachten nu) het is leuk ik zal het later eens uitgebreider doen . Maar daarmee heb ik het hoogteprofiel nog niet. Ik zal het misschien terug op ervaring rijden , het zal mijn 8e keer zijn
uw clubmakker
Elke zei…
Dag Marc

Leuk dat je onze blog hebt ontdekt. Het hoogteprofiel van La Pciardie vind je op www.sportcommunication.com.

Tot zaterdag!

Gr,

Michaël en Elke

Populaire posts