Ai

Even een kort berichtje over de wedstrijd van gisteren. Toen ik inschakelde op 5 km voor het einde zag ik dat Wouter ideaal geplaatst was. Met ploegmakker Dejongh erbij zat hij in een zetel en was hij zo goed als zeker van winst toen het lot er anders over besliste. Op een dikke 2km voor het eind raakte hij het achterwiel van de renner voor hem en smakte hij tegen het asfalt. Ik moet eerlijk zeggen dat het heel erg vies doet om je eigen broer "live" te zien vallen. Ik ben er zelf niet goed van, maar uiteraard is dat niets vergeleken met wat hij voelt. Wouter is uiteindelijk wel zelf nog over de streep gereden maar toen ik hem gisterenavond belde, was hij uiteraard zeer ontgoocheld over de gemiste overwinning en had hij veel pijn aan zijn pols, knie en heup. Indien zijn toestand vandaag niet voldoende is verbeterd, volgt een bezoek aan het ziekenhuis. Broerke, wij duimen voor een spoedig herstel en hopen dat je gauw terug de fiets op kan. Heel veel liefs van je zus.

Reacties

hey, hopelijk gaat het al wat beter met u broerke.
Mooie site trouwens, lees graag de stukjes ivm Wouter, leuk om eens het leven van z'n oudere zus te kennen.

Doe zo verder, groetjes

Populaire posts