Just married!



12 mei 2007, 9u50: de officiële start van ons huwelijk!

12 mei 2007, 11u00: brunch in Monasterium Poortackere met onze ouders en grootouders, broer, zussen, schoonbroer. Mjammies!

12 mei 2007, 19u30: Superfeestje bij ons thuis om onze kersverse huwelijkse staat te vieren. Daarvan hebben we helaas geen foto's getrokken...huwelijksalzheimer zeker?

13 mei 2007, 06u00: Michaël staat op om met de Groeningetrappers mee te fietsen. Ik draai mij nog een keer :-)
13 mei 2007, 08u18: Ik sta op zodat ik de glazen van ons feestje nog kan afwassen vooraleer ook ik naar Kaprijke afzak.
13 mei 2007, 11u: Receptie voor de Groeningetrappers thuis, bij de ouders van Michaël.
13 mei 2007, 15u: We liggen uitgeteld in de zetel:-)
13 mei 2007, 16u30: Moederdagbezoekje aan mijn mama.
13 mei 2007, 18u30: Strijken joepiejajee ;-)
13 mei 2007, 22u00: Vlug een postje op de blog zetten en dan...slapen!

Aan alle aanwezigen, bij de plechtigheid, op onze feestjes, via sms: een HELE DIKKE MERCI! Het was heel erg fijn om te zien dat jullie allemaal aan ons dachten en bij ons wilden zijn. Heel veel liefs van mijnheer en mevrouw Ossieur ;-)

Reacties

deef zei…
CONGRATULATIONS!

Still hard to believe that you are actually married now, but hey : someone had to kick off the season :)

See you rather soon in Belgium,
david
Anoniem zei…
Schoon koppel!
Tot zaterdag!
Annelies zei…
Dag Elke en Michaël,
Nogmaals een dikke proficiat met jullie nieuwe burgerlijke staat! Van het Burgerlijk Wetboek weet ik alles, van een goed huwelijk ... euh, dat moet je aan Raf vragen! Bon, we zullen daar nog eens nen goeien op moeten drinken!
Prettige reis!
Anoniem zei…
Getrouwd en al! Waauw...
Proficiat!!!
Zo, we zijn nu een baby en een huwelijk verder... tijd om nog eens af te spreken zou ik zo zeggen!
Veel groetjes en een dikke kus!
Katrien

Populaire posts