Groetjes van Elisa

Babytime! Na Ruben, zoontje van Liesbeth en Jeroen, enkele weken geleden en Nora vorige week, is maandag Elisa geboren. Ze is de flinke dochter van Annelies, een collega van Michaël, en Raf, een ex-cursist Spaans van mij (it's a small world). Ze meet 53 cm (groot, inderdaad, maar ik was naar het schijnt ook 53 cm lang, spijtig dat er sindsdien niet al te veel meer is bijgekomen ;-)) en weegt 3,650 kg. Donderdag gaan we op bezoek! Deze keer durf ik echter geen foto's beloven. Ik ben er vorige zaterdag immers in geslaagd om ons fototoestel te vergeten toen we op bezoek gingen bij Nora (een echt dotje trouwens), dus er is geen enkele garantie dat ik het vrijdag wel zou onthouden ;-).

Reacties

Anoniem zei…
op naar de volgende :)

groetjes F&A
Koen zei…
What's with the 'dotje' when it comes to Nora? I mean, honestly, she's realy cute, but 'dotje' ???? Sounds so Dutch...
Elke zei…
The exact words of her creator ;-)
Annelies zei…
Dag Elke, heel toevallig op deze site terechtgekomen ... Michael had mij ooit de blogsite van de kleine Nora doorgegeven op een post-it, die ik toevallig deze morgen in mijn agenda terugvond. Ben dan maar een kijkje gaan nemen (ze is inderdaad een 'dotje' - net als Elisa bijna 6 maand oud) en zag zo toevallig dat jullie ook een eigen site hebben ... Leuk om mee te lezen (Elisa heeft blijkbaar ook een plaatsje gekregen, bedankt!)! We kijken uiteraard uit naar de berichtgeving van mevr. Ossieur betreffende 12 mei 2007 ... Bij voorbaat: dikke proficiat! We drinken daar nog wel eens enen op! Annelies

Populaire posts