Boekenbeurs

Gisteren was de eerste dag van de Boekenbeurs in Antwerpen. En we waren meteeen allebei op post: Michaël om geld te verdienen (op de stand van Die Keure) en ik om geld uit te geven, al heb ik het wel binnen de perken gehouden dit jaar: ik heb mij laten verleiden tot de aankoop van slechts 2 boeken! En dit enkel en alleen omdat ik nogal onverwachts op de Boekenbeurs ben beland en ik me dus niet had kunnen voorbereiden met het doornemen van allerlei recensies om zo zelf een long en een short list op te stellen. Gelukkig maar dus ;-) Voor degenen die geïnteresseerd zijn in mijn aankopen: "Het verzuim van de dood" van José Saramago (schrijver van het fantastische "De stad der blinden") en "Speeldrift" van Juli Zeh. Ik ben nu in ijltempo "Un long dimanche de fiançailles" van Sébastien Japrisot aan het uitlezen zodat ik snel aan één van mijn nieuwe aanwinsten kan beginnen! Waar een verlengd weekend niet allemaal goed voor kan zijn: een blog maken, wat werken, veel lezen...zaaaaalig.

Reacties

Koen zei…
Hey, hoe zit dat met die Viking Tour? Ge gaat dat toch niet doen zonder mij zeker.... verraad!
Elke zei…
Tarara, check it out op de website. Wij zijn al ingeschreven! Nog een argument dus waarom jullie misschien toch maar beter naar huis zouden komen ;-)Maar ik dacht eigenlijk dat jullie al beslist hadden???
Anoniem zei…
Fijn dat jullie een eigen blog begonnen zijn en dank je voor je berichtje op kleinevera.be
Ik kom regelmatig kijken, hoor!
Groetjes!!
Anoniem zei…
Hey Elke,
wat fijn dat je af en toe Veertjes' website leest!
Veel plezier met 'bloggen' en heel veel groetjes!
Katrien

Populaire posts