Sanderling Revisited

Een paar weken geleden kreeg ik een telefoontje van Kasteel Sanderling om aan te kondigen dat er een reünie werd georganiseerd voor alle trouwkoppels die in 2006 en 2007 in Kasteel Sanderling zijn getrouwd. Michaël en ik vonden het een leuk initiatief en gingen ervan uit dat dat wel tegen betaling zou zijn. Groot was dan ook onze verbazing toen we de definitieve uitnodiging in de bus kregen en bleek dat we uitgenodigd werden voor een gratis avondfeest op 1 november. Dat we zouden gaan, was een snel uitgemaakte zaak. We hebben er vorig jaar een supertrouwfeest gehad en we zouden de Sanderling aan iedereen aanraden, dus we keken er uiteraard naar uit om er nog eens een feest mee te maken. Enig probleempje: de dress code was de trouwoutfit. Michaël kon zijn kostuum van onze trouw voor de wet aandoen, maar ik...tja, met mijn ronde buik was mijn trouwkleed niet echt een optie. Jammer, want het zou wel eens tof geweest zijn om mijn trouwkleed nog eens aan te doen, maar goed, dan doe ik het na de bevalling nog wel eens aan (al zal het allicht niet onmiddellijk erna zijn :-)).
In elk geval is het een superfeest met ongelooflijk lekker eten geworden! We hebben het heel erg getroffen met ons tafelgezelschap en hebben een heel leuke avond gehad. Jammer dat Michaël de dag erop moest werken op de boekenbeurs want anders was het zeker een stuk later dan half drie geworden...

Reacties

Populaire posts