Jihaaa!

Toen ik na een vergadering rond 18u terug op mijn bureau kwam en zag dat ik 4 sms'jes en 1 gemiste oproep had, wist ik al: het is binnen. Voor ik naar de volgende vergadering ging, checkte ik nog vlug even op Sporza om het nieuws te dubbelchecken en inderdaad: "Wouter Weylandt lost Tom Boonen al af". Manmanman, een rit in de Vuelta zeg, en dan nog in de derde week. De mooiste overwinning in zijn carrière tot nu toe en ze maakt in een klap alle pech die hij het voorbije jaar heeft gehad goed. Zaterdag dook hij nog een ravijn in en dankten wij zijn engelbewaarder op onze blote knietjes, vandaag rijdt hij als eerste over de streep en verbaast hij vriend en vijand en ongetwijfeld ook zichzelf. Goed gedaan broerke, wat zeg ik, HEEL goed gedaan. Doe zo verder, wij blijven duimen!!!

Reacties

u broer heeft dat goed gedaan!
super gewoon!!

Populaire posts