Ongeloof

Lief klein broerke van me

Is dit nu écht zo? Heb ik nu écht 365 dagen zonder jou geleefd, zonder jou overleefd? Ik kan het amper geloven. Het lijkt alsof we elkaar gisteren nog zagen, maar tegelijkertijd ben ik toch al een vol jaar 'Elke die een broer heeft verloren', een status waar ik maar niet aan kan wennen. Een status waar ik maar niet aan wil wennen. Ook na een jaar hoop ik tegen beter weten in nog steeds dat ik de klok zal kunnen terugdraaien, als ik maar de juiste knop vind. Ook na een jaar hoop ik dat op een dag iemand tegen me zegt dat het niet zo is. Ook na een jaar mis ik je elke dag een beetje meer.

Broerke, woorden zeggen niet alles en er is geen beginnen aan wat ik je allemaal zou willen vertellen over het voorbije jaar, in de plaats daarvan stuur ik je gewoon mijn soundtrack bij het voorbije jaar.

Ik mis je.

Dikke kus van je zus.

Reacties

Sofie zei…
Muziek die spreekt, Elke.

Dikke knuffel,

Sofie

Populaire posts