Seizoen 2008

Et c'est parti...
Vorig weekend ging ik al eens fietsen, dit weekend fietsten we allebei en vanaf vandaag volg ik het trainingsschema van Paul Van den Bosch om mij optimaal voor te bereiden op de Ronde Van Vlaanderen op 5/04/08. Michaël en ik sloten het vorige seizoen af respectievelijk als 37e en 49e op de wereldranglijst voor amateurs, doen we dit jaar beter?
En ook Wouter is aan het seizoen begonnen. In Qatar won de ploeg meteen de ploegentijdrit en zo kon hij al een eerste keer op het podium. Jammer dat hij op een 1km voor het eind zijn knie tegen zijn stuur stootte waardoor hij met enige vertraging over de meet kwam...Geen jongerentrui daardoor, maar dat is uiteraard bijzaak, als die knie nu maar niet blijft opspelen. Wij duimen zoals gewoonlijk!

Reacties

ik duim allesins ook mee met jullie en hopelijk rijden jullie ook een beter klassement é :D

Populaire posts