Patagonia

We begonnen onze huwelijksreis in Patagonië, het meest zuidelijke deel van Argentinië en Chili. De tien dagen die we er doorbrachten organiseerden we rond drie hoogtepunten: Perito Moreno, een gigantische gletsjer die nog groeit - een van de weinige, alstublieft, El Chaltén met de prachtige wandelingen naar Cerro Torre en Fitz Roy en tot slot Torres del Paine, een uitgestrekt nationaal park in Chileens Patagonië, gekenmerkt door een adembenemende afwisseling van meren en speciaal gekleurde rotsen. Kijk en wees verwonderd.










Reacties

hey,
het ziet er een prachtig landschap uit. Jullie zullen wel genoten hebben van de reis zekers :P
Elke zei…
Ja hoor, het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig! Iets anders dan de examens hé ;-) Vlotten ze trouwens een beetje?

Veel succes nog!
Anoniem zei…
Mooie foto's. Ik krijg direct weer goesting om terug te gaan. Er ligt precies veel meer sneeuw dan toen wij geweest zijn.
Die ene bureaublad-foto van mij zie ik evenwel niet geëvenaard.
Close, but no cigar.
Elke zei…
Vreest niet, wij hebben uw bureaubladfoto helemaal "achtergedaan", maar we houden de spanning er graag nog even in ;-)
de examens zijn achter de rug, we zullen moeten afwachten tot we de punten krijgen, dan kan ik pas zeggen of het weldegelijk een beetje gelukt is :P
Anoniem zei…
1 woord: waw :-)

De foto's spreken voor zich en geven me nu al reiskriebels...

Ooit een citaat gelezen: reizen is als een boek, als je thuis blijft lees je enkel de eerste bladzijde...

Veelzeggend als je het mij vraagt.

Vele groeten,


Jan
Koen zei…
Precies een beetje als Nieuw-Zeeland... maar nog spectaculairder!

Leve het zuidelijk halfrond.

K-man

Populaire posts