Noorwegen, here we come!

Voilà, de valiezen zijn gemaakt, de stress giert af en toe door mijn keel, maar we zijn er klaar voor, voor onze Viking Tour. We begonnen onze voorbereiding in januari van dit jaar en ondertussen zijn Michaël en ik respectievelijk ruim 7000 en ruim 4000 km en ettelijke hoogtemeters verder. Ik weet dat we er klaar voor zijn, maar ik kijk toch met een zekere angst uit naar onze uitdaging. Zullen we die opeenvolging van ritten goed verteren? Zullen de bergen niet te steil zijn en de afdalingen niet te gevaarlijk? Zal ik mij niet te veel vervelen ;-)? Zullen we elke rit kunnen uitrijden? Zal ik op de laatse dag die klim van gemiddeld 18% (!) op kunnen rijden zonder voet aan de grond te zetten? Zal ik...? Zullen wij...? Een hele hoop vragen waar wij de komende week een antwoord op zullen krijgen. En als alles mee zit, jullie, beste lezers, ook! Er wordt in het rennersdorp immers voor wifi gezorgd en Arne en Katleen nemen hun laptop mee, dus als het lukt, zullen wij af en toe een berichtje proberen te posten. Als dit echter niet mocht lukken, zullen jullie onze avonturen en dan vooral de stand kunnen volgen op http://www.vikingtour.no/ Zoek daar evenwel niet naar mij, want ik doe mee aan de touring-versie (dus zonder tijdsopname en klassement). Zij die gaan fietsen, groeten u!

Reacties

Populaire posts