Dag huis

Dag huis
Na bijna 35 jaar neem ik afscheid van je. Eerst kwam ik als kleinkind van je eerste bewoners heel regelmatig op bezoek, daarna werd je mijn huis, mijn eerste eigen stek, en nog later werd je ons huis. Ik heb me in jou altijd heel erg thuis gevoeld en ik heb je heel graag bewoond. Het is dan ook niet zonder spijt in het hart dat ik je deur achter me dichttrek, maar je merkte het zelf wellicht ook, we barstten bijna uit je voegen en het werd tijd om wat groter te gaan wonen. Ik wil je bedanken voor de huiselijkheid, de warmte, het thuisgevoel, de geborgenheid en de prachtige herinneringen die je me hebt gegeven. Toegegeven, ik beleefde ook een aantal van mijn meest donkere herinneringen bij jou, maar steeds kon ik bij jou thuiskomen en dat zorgt er nu voor dat ik jou, die hoop bakstenen met wat ramen, deuren en een dak erop, toch voor altijd met me mee zal dragen. Het ga je goed en bedankt voor alles!
Veel liefs
Elke

Reacties

Populaire posts