Sporty Spice (bis)

Het vorige bericht op deze blog staat nu al bijna 3 maanden te pronken met mijn sportieve voornemens. Verder hadden noch mijn man noch ik blijkbaar iets interessants te melden de voorbije maanden. Nochtans is ons huisvestingsproject al serieus opgeschoten en kunnen we nu al echt van een huis beginnen te spreken, maar dat is stof voor een andere post.

Soit, tijd dus om die mooie voornemens van begin januari al eens tussentijds te evalueren. 

  • Voor doelstelling 1 (min. 2x sporten per week) zit ik goed op schema: Strava vertelt me dat ik de voorbije 11 weken 58 activiteiten heb geregistreerd. Toegegeven, hier zitten ook mijn woon-werk fietsritjes in meegerekend. Als ik die eruit haal, kom ik op 30 sportactiviteiten (2,7/week ). 
  • Dit jaar liep ik al 300 km, dat is een gemiddelde van ruim 27 km per week. Als ik die 1500 km wil halen op het eind van het jaar, zal ik het aantal kilometer dus wel nog wat moeten opdrijven.Werk aan de winkel!
  • Wat de dipjes betreft, is het hout vasthouden en doe ik geen verdere uitspraken, behalve dan dat ik er nog steeds naar streef om de dipjes te vermijden.
En wat die concrete loopdoelen betreft? Ja, die zijn er ondertussen:

Reacties

Populaire posts