Attedam

"Mama, jij naar Attedam geweest?" Hij moet het wel 3 keer herhalen, voor ik eindelijk doorheb wat hij bedoelt. "Met de trein. Wij jou halen. Ik twee keer geslapen."
Het klopt als een bus: ik ben naar Amsterdam geweest, met de trein, en na twee keer slapen, is hij mij samen met papa en Aurélie weer komen halen.

Over Amsterdam gesproken, fijne stad lijkt me dat. Behalve de weg station-hotel, hotel-congreslocatie, congreslocatie-station en de obligate boottrip over de kanalen heb ik er nochtans niet veel van gezien, maar ik voelde me er eigenlijk meteen thuis. Tijd om mijn man nog eens te proberen overtuigen om een citytrip te doen. Ik heb alvast 1 argument: er wordt veel gefietst. Wat zeg ik, er wordt enorm veel gefietst!

Reacties

Ellen zei…
Amsterdam is heel leuk, en zeker ook met kinderen. (Je kan fietsen huren met kinderstoeltjes op.) Parken overal, altijd boten om naar te kijken, leuke marktjes en Artis natuurlijk. Wij gaan jaarlijks, in de lente.

Populaire posts