Koffie

Ik drink graag koffie, jammies. Soms is de koffie wat te straf en kan ik niet slapen, zeker niet als mijn lichaam er om 1u 's nachts van overtuigd is dat het eigenlijk toch nog maar 14u 's middags is, en als ook dat van Loïc er zo over denkt. Toch is het eerste wat ik na zo'n kort nachtje doe, een kopje koffie uitschenken en genieten. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik helemaal wegben van Starbucks sinds onze Schotlandreis in 2005. En ook nu weer heb ik in de Verenigde Staten mijn hartje kunnen ophalen met de heerlijke, eigenlijk atypisch zoet voor mij, Caramel Macchiato, de scones en zoveel ander lekkers. En wat lees ik vanmorgen bij mijn eerste koffie van de dag: Starbucks breidt uit in België en opent naast die op de luchthaven ook 3 bijkomende vestigingen, waaronder 1 in Antwerpen-Centraal. Starbucks komt dus langzaam maar zeker mijn richting uit en daar kan ik alleen maar blij mee zijn. Oh ja, ongetwijfeld valt er veel tegen deze multinational in te brengen, en nee, ze serveren zeker niet de lekkerste koffie te wereld, maar dat is voor mij nu even niet van tel. Hun concept is mij op het lijf geschreven, ik vind hun koffie wel lekker en ik kan niet wachten tot ik nog eens naar A'pen moet of nog beter, tot Starbucks naar Gent komt. Santé!

Reacties

an zei…
Ook net een bakkie achter de kiezen. Mocht je stukje tijdens het nippen dus wel smaken ! ;-)

Populaire posts