Bezigheidstherapie

Wat doet een jonge moeder tijdens haar moederschapsrust: slapen, eten, haar baby bewonderen, entertainen, voeden en verzorgen, huishoudelijke werkjes én -toch in mijn geval- lezen en films die manlief niet interesseren, bekijken. Heb ik de voorbije weken verslonden:

Films

  • Caché

  • Vera Drake

  • Gegen die Wand

  • My summer of love

Lectuur:
  • Mijn status is positief (Annemie Struyf en Lieve Blanquaert)

  • Ik ben god niet (Frank Vandenbroucke)

  • Onrust in de onderbuik (Marleen Temmerman)

  • Alle Knacks van de voorbije maanden die hier onaangeroerd zijn blijven liggen en geloof me, dat zijn er veel.

  • Omega Minor (Paul Verhaeghen): nog aan bezig.

En wat doet Loïc ondertussen? Meelezen tiens, al is dat wel nog redelijk vermoeiend, getuige de foto hieronder.

Reacties

Anoniem zei…
Het leven van een mama kan toch aangenaam zijn!
Maar dat van een papa ook hoor!
an zei…
Goeie films ! Alleen Caché heb ik niet gezien. Heb hier ook al een stapeltje klaarliggen voor binnen enkele weken. Krijg er al zin in !
xxx
Elke zei…
Caché is ook wel goed eigenlijk: een Franse thriller waarin niets gebeurt :-)

Populaire posts